wtorek, 30 listopada 2010

Gabriela Kownacka 100% kobiety


Strasznie mi smutno ...

6 komentarzy:

  1. o śmierci pani Kownackiej dowiedziałam się u Ciebie, to na prawdę bardzo smutne

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre... jak szybko przemijamy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/30/2010

    Piękna kobieta.....piękna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugiej takiej nie będzie
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy usłyszałam w wiadomościach o jej śmierci, to...nie dowierzałam..a potem oglądałam każde kolejne i było mi smutno. Bardzo Ją lubiłam - jako aktorkę, ale także jako ciepłą i pogodną kobietę. Ciągle o Niej myślę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/04/2010

    Mnie też naprawdę smutno, dowiedziałam się o śmierci G.Kownackiej z Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

było ...

Related Posts with Thumbnails