środa, 28 grudnia 2011

Moja choinka po ... i skromne candy - zapraszam :)

Wszystkie niemal Kobietki pokazały swoje niezwykle urokliwe choineczki. Jakoś nie znalazłam odpowiedniej ilości czasu na pokazanie migawek ze swojej. Wszelkie prace świąteczne spadły tylko na moja głowę.
Pozwolę sobie pokazać moje malutkie i dość skromne drzewko. Oczywiście naturalne. Zakupione na tydzień przed Wigilią ... stało sobie na balkonie. Gdy jej rozłożyliśmy okazało się, że jest strasznie krzywo wsadzone do donicy. Na szczęście parę ruchów w ziemi i trochę ziemi na podłodze pomogło :). A już miałam wyobrażenie mojej choineczki jako "krzywa wieża w pizie" :).
















A tu dwie karteczki, które dostałam od Joli (jola-zola - dla mnie to mistrzyni jeśli chodzi o karteczki i te inne scrapy) i od Ani ( bulma ). Tylko dwie, a nie macie pojęcia ile radości sprawiły. Od Joli dostałam jeszcze dodatkową karteczkę świąteczną oraz karteczkę z cudną dziewczynką. Kartki, zawieszki i inne scrapki od Joli maja w moim domu swoje honorowe miejsca :). Dają klimat :).
Dziękuję z całego serducha Bulmo kochana i Jolu kochana :)










 Dziękuję też pięknie za życzonka mailowe :), za odzew na moje skromne życzenia na blogu :).



A teraz ogłaszam naprawdę bardzo skromne candy.
Jeśli jednak ktoś chce spróbować wejść w posiadanie szydełkowego wyrobu Olenty serdecznie zapraszam.

Zasady takie jak wszędzie:
- komentarz ... nie masz bloga zostaw jakiś ślad np. w postaci adresu mailowego,
- informacja na swoim blogu o candy

i tyle.

Nie ma musu żadnego ... np. bycia obserwatorem mojego bloga i te inne takie.

Zapisy trwają do 31 stycznia. 1 lutego odbędzie się losowanie. Krótko, ale to nic. Wystarczy paru chętnych ... tak żeby było w czym zamiąchać, zanim się wylosuje :).


Wylosować można taki oto dzianinowy naszyjniczek w różnych odcieniach szarości i czerni.











Zapraszam :)

41 komentarzy:

  1. u mnie w tym roku też jakoś głupawo wyszło, bo jak dotąd nie udało mi się znaleźć chwili, żeby cokolwiek skrobnąć na blogu, a choinkę też mam krzywą, o ;) naszyjnik śliczny, ale nie licz mnie proszę w losowaniu, niech szczęścia spróbują ci, którzy nie umieją szydełkować :) ale banerek zamieszczę na blogu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna,ze na takie cudo znajdzie sie cala masa chetnych wiec pewnie szanse mam niewielkie a zakochalam sie szczerze w tych szarosciach! Coz,sprobuje jednak swoich sil bo kto nie gra ten nie wygrywa:) Pozdrawiam cieplo,poswiatecznie.
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja się muszę pokusić jest cudna zwłaszcza że ostatnio kupuję same szare ubrania i będzie mi pasować tak tak może mi się uda...)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. misterna robota. a gwiazdka na choince, na która jest zbliżenie jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja się chętnie zapiszę :) choć pewnie kolejka będzie meeeegadługa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie się zapiszę, informacja na blogu Ogród biżu Mad, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie cukeirasy :) zapisuję się z przyjemnością :) banerek dodany tutaj; http://agapeart.blogspot.com/
    zapraszam na drugiego mojego bloga gdzie organizuję candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu kochana, bardzo się cieszę, że mogłam Ci sprawić choć trochę radości takim drobiazgiem:) Przepiękną masz choinkę, bardzo kilmatyczna!
    Z wielką przyjemnością zapisuję się na Twoje candy, wiem z autopsji jakie piękne rzeczy robisz:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No jesli to jest skromne to ja jestem królowa Elżbieta :D kochana daj mi swój adres :) wygrałaś u mnie candy obserwujących :) i chyba nawet wiem co dla ciebie stworze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten naszyjnik. Zaskoczyłaś mnie zupełnie, nie domyślałam się, że można tworzyć takie cuda :)
    Z miłą chęcią staję do losowania :)
    Blog też z miłą chęcią zaobserwuję :)
    Pozdrawiam

    ps. U mnie też mały miłosno- książkowy konkurs :)
    http://aleksandrowemysli.blogspot.com/2011/12/wszystkie-barwy-toskanii-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim co zabrali głos ... zabrzmiało jak na zebraniu partii hehehehhe, no ale dziękuję.
    Zapisującym się również dziękuję.
    Kasiu, widac krzywe choinki w tym roku to normalka :).
    Do Kobietek, które równie jak ja pokochały szarości ... a więc ja je pokochałam ... tak bardziej ;)... jakieś trzy lata temu.
    Bulmo, bez przesady :), ale miło, że jesteś.
    Justyś, ja u Ciebie coś wygrałam? A tom zaskoczona wielce ( bo wygrałam, co rzadko mi się zdarza ) i urodawanam jeszcze bardziej :)
    Naszyjnik sfotografowałam tak na szybko i zdjęcia nie są pierwszych lotów i nie pokazują dziergadełka jak trzeba.
    Aleksandro, imienniczko moja miło Cię powitać. Cuda? wierz mi, że można bardziej fantastyczne rzeczy wyczarować szydełkiem :).
    Agape, zaraz lecę na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem i ja po tygodniu pracy włączyłam kompa i się zapisuję na naszyjnik
    A choinka jest bąbowa widzia łam
    na własne oczęta :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna choinka, szkoda,że na zdjęciach nie do końca widać piękna żywych choinek ozdobionych hand-made'owymi ozdobami...
    wiem o czym piszę, bo moja choinka (w tym roku nie krzywa i pięknie rozłożysta z cudnymi grubymi igłami) swą urodą jest zbliżona do Twojej i nie widać tego czaru na zdjęciach tak jak jest w rzeczywistości...
    a na szarości, które baaardzo kocham i którymi dzisiaj mnie obdarowałaś (w postaci cudnych mitenek) z ogromną przyjemnością się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten naszyjnik i jeszcze w moich ulubionych kolorach :) Cudo, cudo podziwiam :) Z chęcią bym go wygrała :) Może się uda :) magdalena.b.k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12/30/2011

    Bardzo mi się podoba, chętnie swoją żonę bym w takim chciał zobaczyć :) Pozdrawiam kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ustawiam się w kolejce również. Dobrego Nowego Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyłączam się z miłą chęcią do zabawy i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie cudne szarości, że nie mogę przejść koło nich obojętnie:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne ;)
    Info w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna choineczka i cała w bieli ładnie wygląda:) Naszyjnik równie piękny i chętnie stanę w kolejce :)) zapraszam również na swoje candy :) Pozdrawiam sąsiadkę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam tu przypadkiem, ale już się rozgościłam :) choineczkę miałaś cudną :) a dzieło Twoich rączek jakże wspaniałe :) więc miło mi będzie stać się jego posiadaczką :) Zapraszam także do siebie na bloga i candy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Candy wcale nie jest skromne, naszyjnik jest przepiękny i będę bardzo szczęśliwa gdy stanę się jego posiadaczką:)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się z przyjemnością!
    Zapraszam na candy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Choinka śliczna, nie widać krzywości albo może mam kaprawe oko, bo okulary gdzieś posiałam ;)
    Z miłą chęcią zapisuję się na candy. Uwielbiam szarości i czernie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy1/09/2012

    No cóż ja też poproszę. Anna
    mami9991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. truskawki27021/10/2012

    To ja ustawiam się do kolejki;)

    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. No nie można przejść spokojnie koło takiej ślicznej rzeczy! Proszę i mnie zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy naszyjnik:) i ładny:)
    chętnie zapiszę się do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja staję w kolejce po tak piękny naszyjnik, może mi się poszczęści:)

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam! Gratuluję bloga i zdolności, a że uwielbiam szydełkową biżuterię i sama też robię ustawiam się w kolejkę. Często noszę też ubrania w odcieniach szarości, a Twój naszyjnik jest prześliczny. Pozdrawiam i będę tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie to candy wcale nie jest nad wyraz skromne- jak to napisałaś. Naszyjnik jest cudowny - po prostu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy1/17/2012

    Ustawiam się w kolejeczce :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  33. Naszyjnik jest super. Chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  34. też się ustawiam w kolejce po to cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki naszyjnik, to moje marzenie od dawna, ale sama jeszcze zbyt cienka jestem w szydełkowaniu... Z ogromną nadzieją ustawiam się więc w kolejce i trzymam za siebie kciuki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie wiem, jak to sie stało, że przegapiłam, ale już naprawiem niedopatrzenie! naszyjnik jest niezwykle oryginalny- takie lubie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również ustawię się do kolejeczki po ten cudny szary naszyjnik :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny Naszyjnik :)Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba Twój wytwór, więc z przyjemnością się zapisuję. Korzystając z okazji zapraszam na candy na moim blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny naszyjnik!!! Bardzo uroczy i chetnie wezme udzial w losowaniu :) Zapraszam na moj blog http://vintagelover1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

było ...

Related Posts with Thumbnails